3 produkty za cenu 2. Použite kód: BF2024 Osviežte svoj štýl – pozrite si naše novinky! Vybrané produkty teraz ešte viac zľavnené a zaradené do akcie 3 za 2!

FAQ

Všeobecné otázky

Chcem si kúpiť položku, ktorá je vypredaná na webovej stránke. Kedy bude opäť k dispozícii?
Vyberte si veľkosť pri požadovanej položke a kliknite na tlačidlo INFORMUJTE MA. Keď bude tovar opäť na sklade, dostanete e-mail.
Ako zistím, akú veľkosť si mám zvoliť?
Pomocou veľkostnej tabuľky, ktorú nájdete vedľa každej položky v internetovom obchode, si môžete vybrať. Ak sa ani s tabuľkou neviete rozhodnúť, ktorá veľkosť by pre vás bola najvhodnejšia, môžete nám poslať e-mail s vašimi meraniami na adresu podpora@lelosi.sk a my vám radi pomôžeme.
Sú legíny LELOSI vhodné pre tehotné ženy?
Legíny LELOSI Classic majú vysoký pás, sú veľmi elastické a netlačia. To je dôvod, prečo ich toľko tehotných žien miluje. Samozrejme, záleží aj na vašom tele a veľkosti brucha. V prvej polovici tehotenstva by vám mala sedieť veľkosť, ktorú bežne nosíte, ale v posledných mesiacoch odporúčame zvoliť väčšie číslo. Legíny z kolekcie Move neodporúčame, pretože vďaka kompresnému efektu môžu tlačiť na brucho.
Sú legíny LELOSI vhodné na intenzívny tréning?
Kolekcia Move je vhodná na šport. Bola vyrobený práve na tento účel, pretože materiál je kompresný a odolnejší a má aj silnejšie švy. Klasické legíny LELOSI nie sú vhodné na intenzívny tréning, pretože sú náchylnejšie na poškodenie tkaniny pri vystavení tlaku kvôli ich extrémnej mäkkosti. Pre každodenné pohodlie odporúčame klasické legíny.
Ponúkate veľa rôznych kolekcií legín. Ako si mám vybrať tie najvhodnejšie pre mňa?
Pripravili sme pre vás sprievodcu, ktorý poukazuje na rozdiely a vlastnosti rôznych kolekcií legín. Sme si istí, že vám to pomôže čo najlepšie sa rozhodnúť. Nájdete ho na tomto odkaze.
Ako sa mám starať a prať oblečenie LELOSI?
Pri každej položke na webovej stránke nájdete pripravené informácie a pokyny k údržbe textilu.
Vo všeobecnosti odporúčame prať na jemnom programe pri teplote 30 stupňov.
Pred praním odev otočte tak, aby bola potlač na vnútornej strane.
Sušenie v sušičke nie je vhodné. Výnimkou sú plážové osušky.
Už nechcem dostávať reklamné e-maily. Ako sa môžem odhlásiť z odberu newslettera?
V päte akéhokoľvek reklamného newsletter-u môžete kliknúť na odkaz, kde sa môžete odhlásiť z odberu alebo upraviť frekvenciu e-mailov.

Doprava

Kedy môžem očakávať doručenie objednávky, ak za ňu zaplatím dnes?
Objednávky sa snažíme odoslať do dvoch pracovných dní od prijatia platby. Počas akcií a sviatkov sa môže doručovacia doba predĺžiť, ale vždy sa snažíme odoslať všetky objednávky čo najskôr. Po odoslaní objednávky z nášho skladu závisí dodacia lehota od vybranej doručovacej služby.
Akú dopravnú spoločnosť používate na odosielanie balíkov a koľko dní musím čakať na doručenie mojej objednávky?
Na konci nákupu si môžete vybrať dopravnú spoločnosť. Dostupné dopravné spoločnosti, cenu dopravy a približný čas doručenia nájdete na odkaze. Rýchlosť doručenia žiaľ nevieme ovplyvniť, akonáhle balík opustí náš sklad. V prípade akýchkoľvek problémov s balíkom nás môžete kedykoľvek kontaktovať. Dajte nám vedieť o situácii na adrese podpora@lelosi.sk a my vám pomôžeme, ako najlepšie vieme.
Kde nájdem sledovacie číslo môjho balíka?
Ko bo vaše naročilo pripravljeno za odpremo, boste na e-mail, ki ste ga vpisali ob nakupu, prejeli sporočilo, v katerem je zapisana tudi sledilna številka paketa. S to številko lahko potem na spletni strani dostavne službe spremljate potek dostave.
Môžem si objednávku vyzdvihnúť v Parcel shop-e/na odbernom mieste?
Keď bude vaša objednávka pripravená na odoslanie, dostanete potvrdzujúcu správu so sledovacím číslom balíka na e-mailovú adresu, ktorú ste zadali pri zadávaní objednávky. Pomocou tohto čísla potom môžete sledovať priebeh doručovania na webovej stránke dopravnej spoločnosti.

Objednávka a platba

Kuriér mi pri doručení balíka nedal faktúru. Je to v poriadku?
Kuriéri nedoručujú faktúry, a nie sú ani v balíku. Po úspešnom doručení balíka sa faktúra automaticky odošle na vašu e-mailovú adresu.
Prečo nemôžem na objednávku použiť zľavový kód?
Na jeden nákup môžete použiť iba jeden zľavový kód. Ak ste už zadali jeden zľavový kód, nemôžete pridať ďalší. Je tiež možné, že zľavový kód sa nevzťahuje na obsah vášho košíka.
Ako na objednávku uplatním darčekovú poukážku?
Kód darčekovej karty môžete zadať pri pokladni v druhom kroku dokončenia nákupu, v sekcii určenej na tento účel. Musíte správne zadať všetky znaky kódu. Ak sa vyskytnú nejaké problémy, dajte nám vedieť na podpora@lelosi.sk a my vám pomôžeme.
Platnosť mojej darčekovej karty vypršala, pretože nebola použitá do jedného roka od zakúpenia. Čo môžem urobiť?
Platnosť Vašej darčekovej karty predĺžime. Pošlite nám kód darčekovej karty na adresu podpora@lelosi.sk a my vám pomôžeme.
Ak si objednám digitálnu darčekovú kartu, dostanem ju okamžite?
Ak si objednáte digitálnu darčekovú kartu a zaplatíte ju okamžite, bude vám odoslaná na váš e-mail do 1 až 2 pracovných dní. Ak si zakúpite digitálnu darčekovú kartu a rozhodnete sa ju zaplatiť na dobierku, pošleme vám namiesto nej fyzickú darčekovú kartu.
Aké sú dostupné možnosti platby na webovej stránke?
Platba je možná na dobierku, alebo kreditnou kartou.
Chcel/a by som urobiť objednávku a faktúru na firmu. Ako to urobím?
Zašlite nám kompletné informácie o vašej firme a zoznam položiek, ktoré si chcete objednať na adresu podpora@lelosi.sk a my vám zašleme pred-faktúru. Môžeme vám uplatniť rovnaké zľavy, ktoré sú k dispozícii na webovej stránke v okamihu vytvorenia faktúry. Nie je možné spätne zmeniť faktúru za online nákup, ktorý už prebehol.
Práve som zadal/a objednávku, ale urobil/a som chybu vo výbere a chcem ju zmeniť alebo zrušiť. Čo môžem urobiť?
Svoju žiadosť nám okamžite oznámte na e-mail podpora@lelosi.sk. Ak vaša objednávka ešte nebola odoslaná, zrušíme ju alebo zmeníme veľkosť, pokiaľ bude dostupná.

Vrátenie a výmena

Veľkosť oblečenia, ktoré som dostala, mi nesedí. Môžem tovar vymeniť? Aký je postup?
Samozrejme, môžete tovar vymeniť, ak oblečenie nebolo nosené a prané. Vyplňte žiadosť o výmenu na odkaze. Sú tam všetky potrebné informácie. Ak potrebujete pomoc, môžete nás kontaktovať na adrese podpora@lelosi.sk a my vám radi poradíme.
Položky, ktoré som dostal, mi nevyhovujú a nechcem si ich ponechať. Môžem ich vrátiť? Aký je postup?
Ak nie ste spokojní s položkami, ktoré ste dostali, môžete ich vrátiť. Vyplňte žiadosť o vrátenie peňazí na odkaze. Sú tam všetky potrebné informácie. Ak potrebujete pomoc, môžete nás kontaktovať na adrese podpora@lelosi.sk a my vám radi poradíme.
Položky, ktoré som dostal, sú poškodené. Čo môžem urobiť?
Odfoťte poškodenie a pošlite fotku na adresu podpora@lelosi.sk. Uveďte svoje údaje a číslo objednávky alebo faktúry. Urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme problém vyriešili spôsobom, ktorý bude pre vás najvhodnejší.
Prišla mi nesprávna položka. Čo môžem urobiť?
Odfoťte nesprávny tovar a pošlite fotku na adresu podpora@lelosi.sk. Uveďte svoje údaje a číslo objednávky alebo faktúry. Urobíme všetko, čo je v našich silách, aby sme problém vyriešili spôsobom, ktorý bude pre vás najvhodnejší.
V balíku, ktorý som dostal chýbajú položky z objednávky. Čo môžem urobiť?
Zoznam chýbajúcich položiek nám pošlite na adresu podpora@lelosi.sk a my sa postaráme o to, aby ste ich dostali čo najskôr. Do e-mailu uveďte svoje údaje a číslo objednávky alebo faktúry, aby sa vaša sťažnosť mohla vyriešiť čo najrýchlejšie.
Chcem vyplniť formulár na vrátenie tovaru na webovej stránke, ale nepoznám svoje číslo objednávky. Kde ho nájdem?
Číslo objednávky nájdete v našom prvom e-maile po nákupe, v potvrdení objednávky. Ak ho nemôžete nájsť, pošlite nám správu na adresu podpora@lelosi.sk a my vám pomôžeme.
Kedy dostanem výmenu/peniaze za vrátený tovar?
Výmena tovaru/vrátenie peňazí môže trvať až 14 pracovných dní. Keď dostaneme váš balík a skontrolujeme ho, spracujeme vašu žiadosť čo najskôr.