Po novom nás môžete kontaktovať telefonicky na 0220 924 544.

FAQ

Všeobecné otázky

Ako prať oblečenie LELOSI? Môžem ho sušiť v sušičke?
Pri praní odporúčame použiť program na jemné prádlo pri teplote 30 stupňov. Je veľmi dôležité otočiť oblečenie naruby.
Sušenie v sušičke nie je vhodné.
Nepoužívajte bielidlo!
Ako si vyberiem správnu veľkosť?
Pri výbere správnej veľkosti si môžete pomôcť s veľkostnou tabuľkou, ktorá je prístupná pri každej položke na našich webových stránkach. Ak sa neviete rozhodnúť pre vhodnú veľkosť ani s pomocou tabuľky, kontaktujte nás na info@lelosi.sk a my vám pomôžeme.
Sú legíny LELOSI priehľadné?
Legíny nie sú priehľadné. Čiastočná priehľadnosťosť môže nastať len vtedy, keď sa vyberie nesprávna veľkosť - v tomto prípade môže byť materiál natiahnutý, takže výber správnej veľkosti je dôležitý.
V reklame, na Facebooku, od známej... som videl/a produkt LELOSI, ktorý nie je v kolekcii na webových stránkach. Môžem si ho aj tak objednať?
Aby produkty ostali jedinečné, ponuku našich produktov často aktualizujeme, môžete si tým pádom vybrať len z položiek, ktoré sú dostupné na internetovej stránke. Ostatné modely sú bohužiaľ vypredané.
Sú legíny LELOSI vhodné pre tehotné ženy?
Legíny LELOSI majú vysoký pás, sú veľmi pružné a netlačia, preto ich miluje a nosí veľa tehotných zákazníčok. Záleží však aj na tele, veľkosti bruška a podobne.
Sú legíny LELOSI vhodné na intenzívne cvičenie?
Materiál sa veľmi líši od materiálu klasických športových legín. Mnohí zákazníci ich radi využijú na jogu, pilates a prechádzku. Faktom však ostáva, že intenzívne cvičenie môže poškodiť vlákna a spôsobiť opotrebovanie.

Platba, vrátenie a výmena

Ako môžem zaplatiť za objednávku LELOSI?
Podporované spôsoby platby na stránke zahŕňajú platbu kreditnou kartou, alebo dobierku.
Kuriér mi neposkytol faktúru a/alebo potvrdenie o zaplatení. Je to v poriadku?
Kuriéri nedoručujú faktúry a nie sú zahrnuté v balíku. Faktúra sa po úspešnom prevzatí zásielky automaticky odošle na Vašu e-mailovú adresu.
Produkty by som chcel/a objednať ako firemný zákazník. Ako postupovať?
Pošlite nám svoje firemné údaje a zoznam položiek, ktoré chcete objednať na info@lelosi.sk a my vám pošleme proforma faktúru. Faktúru za online nákup, ktorá už bola vystavená, nie je možné zmeniť.
Veľkosť produktov, ktoré som dostal/a, mi nevyhovuje. Môžem ich vymeniť? Aký je postup?
Samozrejme, že si ich môžete vymeniť. Výmenný formulár nájdete tu. Sú tam všetky potrebné informácie. Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás na info@lelosi.sk a my vám radi pomôžeme.
Produkty, ktoré som dostal/a, mi nevyhovujú a chcem ich vrátiť. Môžem to spraviť? Aký je postup?
Samozrejme, že ich môžete vrátiť. Vratný fromulár nájdete tu. Sú tam všetky potrebné informácie. Ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás na info@lelosi.sk a my vám radi pomôžeme.
Produkty, ktoré som dostal/a, sú poškodené. Čo môžem urobiť?
Prosíme Vás, aby ste nám poslali fotografiu poškodenia na info@lelosi.sk a my pre vás nájdeme najlepšie možné riešenie.