3 produkty za cenu 2. Použite kód: BF2024 Osviežte svoj štýl – pozrite si naše novinky! Vybrané produkty teraz ešte viac zľavnené a zaradené do akcie 3 za 2!

VRÁTENIE PRODUKTU

Snažíme sa dodávať len tie najlepšie produkty, no žiaľ, uvedomujeme si aj to, že niekedy musíte objednávku vrátiť, alebo reklamovať. Ak vám produkt nevyhovuje, môžete ho vrátiť do 30 dní od zakúpenia.

Ak si prajete produkt vymeniť za iný, môžete tak urobiť do 30 dní od zakúpenia produktu, musíte však zaplatiť poštovné vo výške 7 € (3,50 € za vrátenie produktov službou GLS a 3,50 € za novú dopravu). Poštovné zaplatíte pri doručení nového balíka s vymenenými položkami.

Náklady na výmenu tovaru vám vrátime formou digitálnej darčekovej karty v hodnote 7 €, ktorú vám zašleme na váš e-mail. Túto darčekovú kartu s platnosťou jeden rok môžete využiť pri nákupe podľa vlastného výberu na našej webovej stránke.

Ak chcete vrátiť produkty, môžete požiadať o vrátenie peňazí. Vrátenie pomocou služby GLS stojí 3,5 € a bude odpočítané z vrátenej sumy. Vrátenie a výmena poškodených a nesprávne zaslaných produktov je bezplatná.

Ak vyplníte ktorýkoľvek z formulárov na vrátenie, budete mať možnosť vytvoriť si štítok na vrátenie tovaru GLS. Otvorí sa formulár, kde zadáte svoju adresu a kontaktné údaje a vytvorí sa štítok s našimi dodacími údajmi. Tento štítok si môžete vytlačiť, nalepiť na obálku alebo na krabicu a nechať ho v parcel shope podľa vlastného výberu. Keď dostaneme váš balík a skontrolujeme obsah, požiadavka bude spracovaná do 14 pracovných dní.

Vrátiť balík s už vytlačeným prepravným štítkom je možné prostredníctvom niektorého z GLS ParcelShopov a GLS ParcelBoxov, vrátiť balík nie je možné cez AlzaBoxy. Cez odkaz môžete vidieť všetky dostupné GLS ParcelShopy a GLS ParcelBoxy, ktoré by Vám mali umožniť vrátenie balíku.

Ak si neprajete vrátiť svoje produkty pomocou služby GLS, môžete tak urobiť na svoje náklady, ale musíte nám poskytnúť sledovacie číslo vašej zásielky. Vašej žiadosti môžeme vyhovieť len vtedy, ak dokážeme sledovať váš balík a potvrdiť jeho príchod na našu adresu. Pošlite nám e-mail na adresu info@lelosi.sk a my vám poskytneme všetky informácie.

Tovar, ktorý chcete vrátiť, musí byť v pôvodnom stave: nový, čistý, s etiketou, v originálnom balení Lelosi, nepraný a nenosený. Vyhradzujeme si právo odmietnuť vašu žiadosť, ak dostaneme produkt, ktorý nespĺňa tieto podmienky. Tieto podmienky neplatia, ak vraciate poškodený výrobok na reklamáciu.

Ak potrebujete pomoc, pošlite nám e-mail na adresu info@lelosi.sk a my sa pokúsime nájsť čo najlepšie riešenie.

Ako Vám môžeme pomôcť?